torstai 15. syyskuuta 2016

Hankintoja

Hei!

Tänään ajattelin kertoa viimeaikaisista ostoksista. Ostin lisää schleichejä elokuussa. Eilen tein myös vähän isomman hankinnan.
Olen nyt jonkun aikaa tuijotellut järkkäreitä ja pohdiskellut, että millaisen hankkisin. Loppujen lopuksi minulla oli kaksi vaihtoehtoa. Kävin sitten eilen koulun jälkeen Rajalassa hypistelemässä järkkäreitä, ja kyllä sieltä päätyi eräs kotiinkin. Tosissaan olin päätynyt jo jonkin aikaa sitten erääseen malliin, jota halusin vielä kuitenkin käydä kokeilemassa käteen. Runko tuntui hyvältä, joten nyt sellainen sitten on. Minulle päätyi Canon EOS 100D ja siihen päälle ihan perus objektiivi. Objektiiviksi siis ihan EF-S 18-55 IS STM. Kit oli Rajalassa 200€ alessa. Olin kyseistä kittiä katsellut muualta, mutta sitten huomattuani tuon tarjouksen kävin sen sieltä kotiin nappaamassa.
Tähän postaukseen tulevat mallit on kuvattu ihan tuolla järkkärillä, ja tosissaan minä vasta harjoittelen. Eli kuvat ovat ihan järkyttäviä, mutta ehkä kestämme niiden kanssa (?).

Tosissan ostin 5 schleichiä. Neljä näistä on vuoden 2015 malleja ja yksi vuodelta 2013. Olen hiukan jäljessä :D.  Mutta, annetaan kuvien kertoa mitä ostin.

~Kave












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hengissä ollaan

 Mitä tänä hiljaisuuden aikana olen puuhaillut? No, vähän kaikkea. Rakastan syksyä ja talvea, vihdoin on pimeää ja sääkin on inhimillinen. N...